google-site-verification=TBEzXN7-BgIExu2irj9j85hXLJu5QRvWB6oFyUbake8

Dotyczy propozycji zadań do Planu Finansowego Funduszu Promocji Mięsa Wołowego na rok 2018

Mając na uwadze ustalenia przyjęte na posiedzeniu Komisji Zarządzającej Funduszu Promocji Mięsa Wołowego, zwracam się do Państwa z prośbą o konsolidację działań zaplanowanych na rok 2018. Członkowie Komisji Zarządzającej stoją na stanowisku, że aby wzmocnić przekaz promocyjny, należy połączyć działania podejmowane przez poszczególne organizacje wnioskujące o dofinansowanie z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. Zdaniem członków Komisji działania, zarówno na rynku wewnętrznym, jak i na rynkach zagranicznych, prowadzone przez branżę w sposób skonsolidowany, mają większą skuteczność. Koncentracja na  przedsięwzięciach zapewniających efektywne dotarcie do grup docelowych oraz synergia działań w tym zakresie, także z instytucjami otoczenia rolnictwa, jest w opinii członków Komisji Zarządzającej priorytetowa, stąd na posiedzeniu zdecydowano o pogrupowaniu przedłożonych projektów według następującego schematu:

1) PROMOCJA

  • „Uczta u Neptuna. Mięso wołowe z Pomorza” – Stowarzyszenie Rzeźników
    i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej;
  • „Promocja QMP w Punktach Sprzedaży” – Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego;
  • „Marka Polskie Mięso/Polska Smakuje” – Związek Polskie Mięso;
  • „Promocja mięsa wołowego podczas XXIV Regat o Błękitną Wstęgę Jeziorska” – Stowarzyszenie Innowatorów Wsi;
  • „Zdrowe nawyki żywieniowe kształtujemy od najmłodszych lat” – Stowarzyszenie Innowatorów Wsi;
  • „Wielkanoc mięsne święta polska tradycja – wołowina na Wielkanocnym stole” – Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej;
  • „Mięsna arena z wołowiną” – Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej;
  • „Świętomięs Polski z Wołowiną” – Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej;
  • „Polska jakość od morza do Tatr” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;
  • „Akcje profilaktyczne połączone z promocją zdrowego odżywiania” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;
  • „Piknik Wołowy” – Krajowa Rada Izb Rolniczych;
  • „Polska wołowina na talerzu” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;
  • „Produkcja wołowiny wysokiej jakości w oparciu o krzyżowanie towarowe bydła” – Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka;
  • „Nie taka wołowina straszna” – Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka;
  • „Święto Wołowiny” – Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego;

2) PROMOCJA MIĘDZYNARODOWA

  • „Wsparcie promocyjne polskiej wołowiny kulinarnej na rynkach eksportowych Francji i Niemiec” – Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego;
  • „Polskie Mięso Ambrozja Smaku – Promocja Mięsa Wołowego” – Związek Polskie Mięso;
  • „Promocja na rynku czeskim” – Związek Zawodowy Rolników „Ojczyzna”;
  1. „Dni Wilna z Polską Wołowiną” – Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Zachowawczej Rasy Polska Czerwona w Typie Mięsnym;
  2. „Promocja mięsa wołowego w Arabii Saudyjskiej” – Związek Polskie Mięso;

HCCP/FDA

  1. „Szkolenie z uzyskaniem certyfikatów HACCP/FDA Preventive Controls na rynek USA” – Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego;

PROMOCJA HoReCa I MEDIA

  • „Kampania medialna QMP- HoReCa, Handel oraz Konsument” – Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego;
  • „Szlakiem Polskiego Mięsa Wołowego” – Związek Polskie Mięso;

EUROP

  • „Wzmocnienie mocy marketingowych 2018” – Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego;

COPA

  • „Działalność na forum europejskim 2018-111” – Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych;

PODRĘCZNIK DLA HANDLU

  • „Podręcznik dla handlu – prawidłowa ekspozycja wołowiny w ladzie tradycyjnej” – Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego;

EKOGALA

  • „Sposób na Byka” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;

BYCIE FIT JEST GIT!/EKOGALA

  • „Dzień Dziecka w Kancelarii Premiera” – Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego;
  • „Bycie fit jest git!” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;

RUDAWKA

  • „Mleko i mięso od bydła simentalskiego z górskich łąk i pastwisk” – Polski Związek Hodowców Bydła Simentalskiego;
  • „Ekologiczna wioska w Rudawce Rymanowskiej” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;

PIKNIK PDŻ

  • „Ekologiczna wioska podczas Pikniku PDŻ” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;

POLAGRA

  • „Mięso z Polski. Polagra 2018” – Ogólnopolski Cech Rzeźników Wędliniarzy i Kucharzy;
  • „Mięso z Polski – Promocja na Targach POLAGRA FOOD” – Związek Polskie Mięso;

BIOFACH

  • „BIOFACH 2018 – Promocja polskich produktów rolnictwa ekologicznego w Europie” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;

DOŻYNKI PREZYDENCKIE W SPALE

  • „Wołowina na dożynkach prezydenckich” – Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej;
  • „Z wołowiną na Dożynki Prezydenckie” – Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego;

EDUKACJA LEKARZY

  • „Edukacja lekarzy z zakresu wykorzystania produktów wysokiej jakości w leczeniu pacjentów” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;
  • „Edukacja studentów medycyny z zakresu zdrowego odżywiania” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;

KWARTALNIK

  • „Kwartalnik” – Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego;

SZTUKA MIĘSA

  • „Sztuka mięsa czyli wół z wolna ale porządnie” – Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej;

SZKOLENIA HODOWCÓW

  • „Szkolenia dla hodowców bydła mięsnego” – Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego;
  • „Profesjonalne doradztwo szansą na rozwój sektora wołowiny” – Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego;
  • „Produkcja mięsa wołowego alternatywą dla rolników z obszarów zagrożonych ASF” – NSZZ Rl „Solidarność”;
  • „Szkolenie hodowców i producentów Bydła Polskiego Czerwonego” – Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Zachowawczej Rasy Polska Czerwona w Typie Mięsnym;
  • „Ogólnopolski cykl szkoleń pt.: „Organizacja i ekonomika chowu i hodowli bydła mięsnego. Produkcja wołowiny wysokiej jakości” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;

SZKOLENIA GASTRONOMICZNE

  • „QMP – edukacja młodych szefów kuchni” – Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego;
  • „Akcje promocyjno-informacyjne dla uczniów szkół gastronomicznych – Stawiam na Wołowinę” – Związek Polskie Mięso;

PLATFORMA

  • „Internetowa platforma Wołowina 2020” – Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego;
  • „Promocja w internecie kochamwolowine.pl” – Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego;
  • „Bukaciarnia 2018” – Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego;
  • „BOHUA.PL – Polskie Mięso w Chinach – platforma internetowa” – Związek Polskie Mięso;
  • „W mięsie siła! Wołowina” – Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej;
  • „Platforma internetowa wspierająca zdrowe odżywianie pacjentów” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;
  • „Promocja wysokowartościowego mięsa wołowego krów rasy Polska Czerwona – pakiet multimedialny „Czerwona polska krowa” – Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Zachowawczej Rasy Polska Czerwona w Typie Mięsnym;

PROJEKT MULTI

  • „Organicity. Taste the wellness of EU organic food!” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;

SKŁADKA UECBV

  • „Składka członkowska UECBV” – Związek Polskie Mięso;

PLATFORMA+PROMOCJA

  • „Najlepsza Polska Wołowina” – Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego;
  • „Pastrami, kabanosy, szynka wołowa i inne wędliny i pieczenie wołowe bez tajemnic” – Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej;
  • „Wybieram – POLSKIE – EKO” – Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”;
  • „Szukaj i pytaj o polskie produkty” – Związek Zawodowy Rolników „Ojczyzna”;
  • „Kampania na rzecz odtworzenia i wsparcia rozwoju lokalnych rynków rolnych oraz wzrostu spożycia produktów polskiego rolnictwa w skróconym łańcuchu dostaw Z Gruntu Polska”-Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych Rolników i Organizacji Rolniczych;

FORUM SEKTORA WOŁOWINY

  • „V Forum Sektora Wołowiny” – Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego;

WYSTAWY

  • „Polska wołowina na polskim stole” – Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego;
  • „Warmińsko-Mazurska Wystawa Zwierząt Hodowlanych” – Krajowa Rada Izb Rolniczych;
  • „Trzecia ogólnopolska Wystawa Polskiego Bydła Czerwonego w Typie Mięsnym w Rumianie – „LAUKS RUMIAN” – Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Zachowawczej Rasy Polska Czerwona w Typie Mięsnym.

Proponuje się, aby poszczególne bloki tematyczne były realizowane w ramach wewnętrznego porozumienia pomiędzy organizacjami za pośrednictwem wytypowanego lidera. Powyższa segmentacja przedsięwzięć promocyjnych pozwoli zainicjować współpracę między Państwa organizacjami przy realizacji określonych działań, aby w pełni wykorzystać efekt skali. Tym samym środki Funduszu będą wydatkowane najefektywniej, zapewniając maksymalną skuteczność przekazu promocyjnego.
Propozycje zadań przedkładane zgodnie z powyższą rekomendacją będą rozpatrywane przez Komisję Zarządzającą w pierwszej kolejności. Uprzejmie proszę o składanie propozycji zadań do Planu Finansowego Funduszu Promocji Mięsa Wołowego na rok 2018 w Kancelarii Ogólnej KOWR w terminie do 12 stycznia 2018 r.

 

 

Print Friendly, PDF & Email